POLITIKA KVALITETA
Svoj poslovni uspeh organizacija LeadNet zasniva na stručnosti i profesionalnosti svojih kadrova i visokom kvalitetu svojih usluga i zadovoljenju potreba i očekivanja svih zainteresovanih strana.
Politika kvaliteta je zasnovana je na uspostavljanju i održavanju tržišno orijentisanog poslovnog sistema, uz stalno poboljšavanje sistema menadžmenta kvalitetom i povećanje efektivnosti i efikasnosti kompletnog poslovanja preduzeća.
Politika kvaliteta poštuje sledeće odrednice:
- Ispunjenje zahteva naših klijenata (korisnika) naših usluga;
- Visoki kvalitet i konkurentski odnos cene i kvaliteta usluge;
- Kontinualno poboljšanje efektivnosti i efikasnosti svih aspekata organizacije LeadNet I izgradnja imiđža;
- Visoka stručnost i kompetentnost zaposlenih;
- Povećanje tržišnog učešća u oblasti osnovne delatnosti preduzeća;
- Dosledno poštovanje zakona, propisa, kodeksa, standard iz delatnosi preduzeća, kao i ugovornih klauzula;
- Proširivanje asortimana usluga shodno najnovijim svetskim trendovima;
- Primena, održavanje i kontinuirano unapređenje sistema menadžmenta kvalitetom;
- Uključivanje svih zaposlenih u sistem menadžmenta kvalitetom;
- Kontinualno preispitivanje uspostavljene politike i opštih ciljeva preduzeća od strane najvišeg rukovodstva;
- Podržavanje jednakih mogućnosti u zapošljavanju za svakog kandidata i objektivno ocenjivanje svih kvalifikovanih osoba;
- Podržavanje poslovanja u Srbiji i jadranskoj regiji potragom za najboljim rukovodiocima gdje god se oni mogu naći;
- Poštovanje dogovorenog nivoa poverljivosti procesa (Sve informacije koje klijent deli sa nama ostaju sa nama i samo one koje su odobrene biće podeljene sa kandidatima);
- Intervjue vode iskusni konsultanti pod visokim profesionalnim standardima;
- Poštuje se kodeks zaštite ličnih podataka tokom procesa;
- Preduzimaju se potrebne mere kako bi se obezbedila sigurnost i bezbednost podataka koji se obrađuju i kako bi se izbegao sukob interesa;